::KATAKU::

kitA hAnyA iNsAn biAsA yAnG tAk mAmpU uNtuK puAskAn hAtI sEtiAp iNsAn LaiN..yAnG pEntinG kitA tAhU siApA diRi kitA SudAh mEmAdAi

::BILA HATI BERSATU::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 9 February 2012

tebit dari HATI

Assalamualaikum.. ha, kali nih entry ziza tentang pujangga hati lagi ye..untuk kali kedua di blog tercinta nih..hehe..so, kalau da tentang pujangga hati, mesti lah agak jiwang karat sikit kan..tapi nih xde lah jiwang mana kot..sebab ziza cuma nak buat pengakuan jujur yang terbit dari hati..cewahhhh..ayat..hehehe..tak pe lah,sekali sekala kan..huhuu..jom ikuti kisahnya kayhh..

awak..saya sayang awak tahu..saya tahu yang saya bukan lah perempuan yang sempurna, tapi saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak..walaupon awak bukan lah yang pertama di hati saya, tapi dengan izin ALLAH, saya cuba untuk kekalkan awak di hati saya..awak, saya tahu saya banyak sangat buat salah dan silap dengan awak..saya akui semua tu..mungkin sikap yang tak pernah rasa cukup, saya jadi macam tuh..

awak..saya dapat belajar banyak benda dalam kesilapan saya..saya jumpa dengan orang yang terlalu mendesak..yang terlampau berkira..yang merokok nya..yang menipu..saya tahu semua orang bukan lah sempurna dalam dunia nih..tapi bila perempuan je yang kena tanggung semua perbelanjaan dengan 'terpaksa', kan dah jadi tak ikhlas..saya bukan lah nak yang sempurna dari semua aspek, tapi biarlah bertempat..

usia perhubungan kita hampir 3 tahun..wahhh!! pecah rekod dalam hidup saya..saya tak pernah ada hubungan yang begitu lama..terima kasih awak kerana masih bertahan dengan setiap kerenah saya..awak ajar saya banyak benda..ya, saya akui saya pernah merungut tentang awak suatu ketika dahulu..mungkin saya masih lagi remaja yang baru nak mengenali kehidupan..bukan kematangan 100% yang saya cari, tapi cukup lah saya terima siapa diri awak..

awak..saya sudi dan sanggup terima kekurangan awak..sayan sanggup terima kelemahan awak..saya rela jika ada teguran dari awak yang menjurus kepada pembinaan sahsiah saya..awak..mereka hanya lah kawan pada saya..saya tak berpaling dah dari awak..sekadar kawan, bukan nya lebih dari itu semua kayhh..awak adalah segalanya untuk saya kini dan akan datang..

#awak..terima kasih kerana hadir dalam hidup saya..sayang awak..#

Dah Baca Jangan Lupa Komen Ye

6 comments:

Razif Mokji said...

panjangnya ... tapi layan juga

::ziEzA:: said...

hehe..thankz lah sb sudi baca entry nih.. :)

nur chahaya abadiey said...

Kalu dah jmpe yg sesuai.,boleh mbawa kte kearah kebaikan..hargailarh ia..dsmping.,jga btsan dlm pergaulan.. nur follow blog nie yer..

sdi2 kan singgh ke blog nur :)

http://iniceritasepihidupku.blogspot.com

::ziEzA:: said...

insya-Allah..terima kasih ye sb fllow blog zza nih nur..ok done fllow nur..

dect. Amir said...

wah lama tu..
amir ingt bru lg..
time jmpe kat u tu..
hehehehe

ziza said...

hehe,,dah lme dah la amir..hehe..dy plng serasi ngn ziza setakat nih..doa2 kn kami ye amir.. :)